Forum 311 IDM welcome Strona Główna 311 IDM welcome

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WOJENNE PRAWA MURPHY'EGO

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 311 IDM welcome Strona Główna -> Rozrywka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barney
student



Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:37, 16 Paź 2005    Temat postu: WOJENNE PRAWA MURPHY'EGO

WOJENNE PRAWA MURPHY'EGO

1. Jeśli wróg jest w zasięgu strzału, Ty również.
2. Nadlatująca salwa ma zawsze pierwszeństwo przejazdu.
3. Staraj się nie wyglądać podejrzanie - to przyciąga ogień.
4. Zawsze jest jakieś wyjście.
5. Najlepsze wyjście jest zawsze zaminowane.
6. Staraj się wyglądać niepozornie - może przeciwnik ma mało amunicji?
7. Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów.
8. Ataku należy się spodziewać w następujących sytuacjach:
a) kiedy jesteś ugotowany
B) kiedy jesteś nieprzygotowany
9. Otaczaj się towarzyszami broni - przeciwnik będzie miał wybór celów.
10. Pozorowany atak, który tak mądrze zignorowałeś, okaże się głównym uderzeniem.
11. "Postrzał w pierś z perforacją płuca" - Twój organizm mówi Ci abyś zwolnił.
12. Jeśli natarcie posuwa się bez przeszkód - właśnie wchodzisz w pułapkę.
13. Nie ściągaj na siebie ognia - to denerwuje sąsiadów w okopie.
14. Wszystkie zamówienia wojskowe powierza się najtańszym oferentom.
15. Największe zagrożenie na polu walki stanowi oficer z mapą.
16. Od ostrzału nieprzyjaciela celniejszy jest tylko ostrzał własnej artylerii.
17. Pierwszą ofiarą kontaktu z nieprzyjacielem jest plan natarcia.
18. Pociski smugowe - metoda sygnalizowania nieprzyjacielowi własnej pozycji.
19. W razie wątpliwości opróżnij magazynek.
20. Nigdy nie chowaj się w leju z odważniejszym od Ciebie.
21. Jeśli brakuje Ci wszystkiego z wyjątkiem wrogów to znaczy, że trwa bitwa.
22. Po opanowaniu obszaru nie zapomnij powiadomić o tym przeciwnika.
23. Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być Twoim przyjacielem.
24. Części składowe wysyła się osobno do losowo wybranych pododdziałów.
25. Cokolwiek robisz zawsze możesz dostać kulkę. Nawet, gdy nie robisz nic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 311 IDM welcome Strona Główna -> Rozrywka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin