Forum 311 IDM welcome Strona G│ˇwna 311 IDM welcome

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ale za to daje efekty.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 311 IDM welcome Strona G│ˇwna -> Propozycje, opinie, sugestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
dr in┐.



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 9:27, 06 Kwi 2014    Temat postu: ale za to daje efekty.

To wszystko to bledne kolo...
[link widoczny dla zalogowanych]
diete trzymam, jak dopada mnie glod - chec na zarcie to wcinam jablko za jablkiem, najgorzej jest wieczorem jak dzieci juz spia i mam wreszcie spokuj,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dodam jeszcze ze kolezanka mi go zrobila, zwykla igla jednorazowka 12 ; [link widoczny dla zalogowanych] Rok przyjmowania lekow antywirusowych
choc moze ci sie wydawac, ze na co dzien makijaz wychodzi ci ok, to w dzien slubu rozne rzeczy moga sie wydarzyc, wierz mi, ja mialam dosc duzo przygod dlatego profesjonalistka ktora zajmie sie twoja twarza jest niezbedna. uż pisałam o tym na Kafeterii, więc żeby się nie powtarzać, przekleję odpowiedź. Bez względu na to czy jest to jabłko czy ziemniak to pod względem chemicznym to węglowodan; NIBY zneutralizowala mi ale dalej porazka...ZADNA PROFESJONALNA fryzjerka nie chciala mi zrobic na tym ciemnych pasemek o ktore tak prosilam =((((( (twierdzily ze sie nie da:| )zrobila mi to wiejsa fryzjerka... uszy i pępek ... [link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw posz┼éem do chirurga a on kaza┼é robi─ç ok┼éady z rivanolu, a one niestety nie pomaga┼éy i umowlisny sie na zabieg. bylam u psychiatry z tymi lekami jeszcze przed operacja i powiedzial ze to od tarczycy .ale bardzo dziekuje ci za slowa otuchy pewnie masz racje ze za duzo bym chciala w tak krotkim czasie . prosze o pomoc Kukullska to taki wyp┼éoch si─Ö zrobi─ç.... sting- shape of my heart Ty a s┼éysza┼ée┼Ť ┼╝e w Anglii lekarz udusi┼é pacjentk─Ö za to ┼╝e mu przeszkadza┼éa w szyciu?? KIEDY MIALAM PRZEWLEKLE ZAPARCIA ROBILAM SOBIE LEWATYWE...
[link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/LandsKian/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/ColemanBresler/zoloft [/url] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/relafen [/url] [url]http://del.icio.us/KieferGranda/trileptal [/url] [url]http://del.icio.us/ChadwickHazel/toprol [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/ultracet [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] d6d455521734c1493cac3c4ed034936b [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oni prowadz─ů te┼╝ sprzeda┼╝ wysy┼ékow─ů za pobraniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Ał...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czasami pare s┼é├│w potrafi podnie┼Ť─ç cz┼éowieka na duchu cho─ç jest bardzo ci─Ö┼╝ko. [link widoczny dla zalogowanych] je┼Ťli by ci nawet kt├│rych nie podszed┼é do gustu ZAWSZE mozesz go zwr├│ci─ç,
Nie, nie mogę zwymiotować!! DO TEGO PANI SIEDZACA W RECEPCJI WYGLADALA NA PSYCHICZNIE CHORA BO CIAGLE SIE USMIECHALA SZTUCZNIE DO WSZYSTKICH.. Z lodowki to bym nie wychodziła. Hej dziewczyny! A ja mam pytanie jak najelpeij robic najpierw plywac w basenie a potem do sauny czy na odwrot?? [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli o leki chodzi to radze porozumiec sie z lekarzem bo ogolnie jest zasada ,ze na glodowkach nie przyjmuje sie zadnych lekow ,ale odstawienie ich u Ciebie badz kogokolwiek kto musi je przyjmowac moze sie wiazac z jakimis szkodliwymi nastepstwami.To jedank nalezy z lekarzem omowic.Zapytaj go czy mozesz przerwac przyjmowanie tego leku na np 10 dni? W tym postawi─Ö na rower. Pozdrawiam, nie patrz juz na ┼Ťwiat moimi oczami ... witajcie w niedziele palmowa,palemki poswiecone juz? witam ja w cia┼╝y zarazi┼éam si─Ö tokso by┼éam leczona i urodzi┼éam zdrowego synusia wiem o tej chorobie wszystko moge uspokoi─ç wszystkie mamy i udzieli─ç dodatkowych informacji piszcie [link widoczny dla zalogowanych] P.S to nie prawda ze musia┼éy┼Ťcie zarazi─ç si─Ö od kota to tylko 1 z mozliwo┼Ťci Pozdrawiam i zycze podjecia slusznej decyzji!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wincenty,igi i pole, naprawd─Ö to ┼éadnie brzmi...ale uwa┼╝am ┼╝e wi┼Ťniewski i jego baba przesadzili chyba najbardziej no i ka┼Ťka figura
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomocy!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wcze┼Ťniej 2tyg na diecie uby┼éo mi ... [link widoczny dla zalogowanych] WITAM KR─śCONYCH!!!!!!!!!!!!!!!!NADAL KA┼╗DY MA PROBLEM Z WLOSAMI JAK JE SCIAC ALBO UPIAC?????????????!!!!!!!!!!!!CO DO TEJ OSTATNIEJ WYPOWIEDZI Z TA GRZYWKA??????????ODRADZAM SAMA WYPROBOWALAM NA SOBIE WYGLADALAM JAK GUPEK!!!!!!!!!!!!JAK BYLY MOKRE TO BYLO O.K.
Po 2 tygodnich test ci─ů┼╝owy pokaza┼é, ┼╝e jestem w ci─ů┼╝y. To te┼╝ mnie skusi┼éo. Pocz─ůtkowo by┼éam za┼éamana bo mimo ┼╝e rewelacynie radzi sobie z ciuszkami (w obawie przed jego \magiczn─ů moc─ů\ u┼╝ywam go tylko do tych zapa─çkanych gencjan─ů) to na wykladzinie nie by┼éo efektu. Ktoregos dnia tez jak spalam mialam wtedy ok 13 lat to obudzilam sie z dziwnym uczuciem, swendzial mnie nos i jak sie obudzilam to zobaczylam to cos na moim nosie , ale tak mnie sparalizowalo ze nie moglam nic zrobic ani krzyknac bo mi do buzi wejdzie ani nic ... ja staram si─Ö jeszcze regularnie chodzi─ç na basen. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny, je┼Ťli mo┼╝ecie to prosz─Ö powiedzcie mi, co my┼Ťlicie o mojej sytuacji. mnie to zawsze zbija z tropu jak mam powiedzie─ç jakie s─ů moj─Ö trzy wady i trzy zalety. Jak widz─Ö te opisy JA SCHUD┼üEM 15 KG - TY TE┼╗ MO┼╗ESZ !!! ciao ragazze wg mnie to jedyna ,sprawdzona naprawde skuteczna dieta,ale 3 eba jej przestrzegac,ale warto dziewczyny,same zobaczycie po efektach Dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║. Nast─Öpnie nak┼éadam od┼╝ywke z tej serii i po 2 minutach sp┼éukuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2 slodziki -2g
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja chyba jakbym się nie pilnowała to pochłonełabym masę jedzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Masz problemy z nerkami lub w─ůtrob─ů; [link widoczny dla zalogowanych] -corke Kaczynskiego (nie pamietam jak ma na imie)
Tu masz wszystkie dane: moim zdaniem nie powinnyscie sie pytac kogos o rade czy o pomoc..mysle, ze kazdy ma inne cialo, inna skore..i jak ktos uzywa masci czy spirytusu to jemu sie goi, ale nie kazdemu musi mysle, ze powinnyscie same wiedziec co mozecie a co nie Przesy┼éam Wam fluidy ci─ů┼╝owe pami─Ötajcie pr─Ödzej czy p├│┼║niej zostaniemy mamami, musimy w to wierzy─ç,to co w naszej mocy robi─ç ┼╝eby by┼éy wi─Öksze szanse ale te┼╝ zachowa─ç spok├│j. Dwa szkodliwe skutki wyp┼éywaj─ů ze z┼éego sposobu od┼╝ywiania si─Ö: Jestem bardzo nie zadowolona, i ┼╝a┼éujepieniedzy wywalonych w b┼éoto . [link widoczny dla zalogowanych]
co┼Ť mi tu nie gra Wyobra┼║cie sobie p├│┼║niej wizyt─Ö u fryzjera... Nie wchodz wi─Öc na forum obra┼╝a─ç inne kobiety bo to nie miejsce na to. Ile p┼éaci┼éas za leczenie kana┼éowe w klinice Dentist ? Podziwiam za odwage Ja tez wierze ze kiedys mi sie uda wyjsc z tego na zawsze, ale czasami brakuje mi tej wiary... Fuzjo po powrocie te┼╝ koniecznie sie odezwij. Szukam na teraz specyfiku dora┼║nego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
dr in┐.



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 9:28, 06 Kwi 2014    Temat postu: wiec zw─ůtpi┼éam.

Pracuje od rana do wieczora, a do tego dochodzi mi jeszcze uczelnia i co najgorsza slabosc do slodyczy i podjadania ktora chce pokonac w 100%.
[link widoczny dla zalogowanych]
I ca┼éy czas o tym rozmawiamy. Ostatnio ci─ůgle czuje si─Ö jakby to mia┼éo zaraz nast─ůpic Moja mama (4-ro dzieci) i siostra (2) s─ů stworzone do rodzenia, bo najdlu┼╝szy por├│d u nich trwa┼é 3 godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jutro kończę schudłam więcej niż 10% swojej wagi na razie wystarczy.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] kazda chcialaby byc piekna, miec pelne usta, wielkie oczy itd
nie weim jak to okreslic ale wygladasz wlosy tak zeby zaden nie stal i wygodnie zasypiasz rano wstajesz i najlepiej uzyc jakies odzywki bez splukiwania (ja np mam taka w butelce co sie psika) i wtedy rozczesujesz delikatnie palcami i u mnie dziala, nie ma szopy a loki sa fajnie podkresolne... Pa┼║dziernik by┼é nadal nic nie moge jesc nie wiem czy to L trzyma czy wirus ,mam nadzieje ze bedzie lepiej . M├│wi, ┼╝e przecie┼╝ gor─ůco jest! Mia┼éam tylko takie uczucie ci─ůgnienia szyi i troch─Ö jakby mnie z─Öby pobolewa┼éy. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak bym chciala by wszystko bylo dobrze. grzeszki mi si─Ö zdarza┼éy Oktavko, z tymi pieluszkami to lepiej si─Ö przygotuj ┼╝e mo┼╝e tak nie by─ç jak zaplanowa┼éa┼Ť. p Fajnie nie :/ Pozdrawiam. Hej mamu┼Ťki!
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uciekł mi wyraz chciałabym zrobić żele

Co mam robić, pomaga obcięcie na włosy, czy całkiem je zniszczy???
[link widoczny dla zalogowanych]
brokat. Spr├│buj─Ö wi─Öc teraz drugiej opcji, czyli sb
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wez mnie dziewczyno nie strasz,ze te wszystkie moje meki moga pojsc na marne! [link widoczny dla zalogowanych] Bo rzeczywiscie te piosenki to straszna tandeta.
i powiem wam ze stosuje odzywke loreal albo timotei i nie zauwazylam zeby yly bardziej zniszczone tragedia... Jak bys nie zauwazyla, jest to forum poswiecone powiekszaniu ust, a nie twoim prywatnym sprawa. Przecietniara kompletna, na ulicy bym sie za nia nie obejrzala, a lubie piekne kobiety bez wzgledu na ich wiek, a moim zdaniem szczegolnie wlasnie te dojrzalsze sa nieraz fascynujace. fatalna obsługa, nie kompetentne fryzjerki. [link widoczny dla zalogowanych]
dopiero teraz si─Ö zdecydowa┼éem, gdy┼╝ wcze┼Ťniej studia, praca i tak zlecia┼éo kilka lat. a ile p┼éaci┼éa┼Ť za to co kupi┼éa┼Ť Zale┼╝y mi na ciekawych tytu┼éach, nastrojowe, romantyczne ballady Madzia- s─ů r├│┼╝ne szko┼éy na temat brania tego typu lek├│w w ci─ů┼╝y i s─ůdz─Ö, ┼╝e jednak nie powinna┼Ť sugerowa─ç si─Ö tym, co doradz─ů inni na forum tylko trzyma─ç si─Ö opinii lekarza. To nie rak !!!! W czasie g┼éod├│wki bardzo wa┼╝na jest te┼╝ piel─Ögnacja jamy ustnej. ja ostatnio by┼éam na fotoodm┼éadzaniu w Krakowie i zap┼éaci┼éam naprawde bardzo ma┼éo, bo kole┼╝anka mia┼éa karte b&h.z reszt─ů same zobaczcie nawww.bhclub.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aha no ok dzieki tylko musze znalezc dobrego dermatologa bo jak bylem u jednego to od razu mnie do hirurga skierowal pajac;/
[link widoczny dla zalogowanych]
W takim razie niech sie dzieje wola NIEBA... Musisz przetrzyma─ç.Mo┼╝e ta poduszka ci co┼Ť u┼éatwi.Ja nie mia┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pomoc dla pocz─ůtkuj─ůcych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie...!! [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba w├│wczas wypija─ç co najmniej dwa litry wody mineralnej niegazowanej lub ┼║r├│dlanej, co pomaga usun─ů─ç / organizmu sk┼éadniki toksyczne.
ale jak d┼éugo jeszcze potrwa zanim b─Öd─ů widoczne efekty, je┼Ťli w og├│le b─Öd─ů... Dzie┼ä 3: Moze w malych miejscowosciach ludzie sa bardziej zamknieci? Niestety by┼é to m├│j drugi lekarz, wcze┼Ťniej chodzi┼éam do konowa┼éa kt├│ry nie zauwa┼╝y┼é ┼╝e z ci─ů┼╝─ů jest co┼Ť nie tak. zabrze, nie m├│w, ┼╝e nie wiesz dlaczego wstrzymali Wam trzynastki - przecie┼╝ to wszyscy wiedz─ů (najlepiej zapytaj na MG ). [link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw przez dwa tygodnie pr├│bowa┼éam si─Ö do nich dodzwoni─ç, a p├│┼║niej gdy przysz┼éam na um├│wion─ů wizyt─Ö us┼éysza┼éam, ┼╝e tego dnia nie mo┼╝e by─ç wykonana, bo nie. ale tak mam nadwag─Ö? Niektorzy mowia zeby brac nawet 1/8 a niektorzy juz zaczynaja od 1!!!! Mia┼éam ich do┼Ť─ç i o 21 byli ju┼╝ w ┼é├│┼╝kach. Po rozum do g┼éowy m├│g┼é by si─Ö kto┼Ť wybra─ç. Oliwia88 - mam nadzieje, ze wstalas juz z lozka
Daj zna─ç jak si─Ö uda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

PRZESTROGA!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich chcialem podzielic sie z wami moim doswiadczeniem, bo chcem was ustrzec od cierpienia, mialem ten problem paznokiec mi wrastal moze przez 4 lata bylo to dosc dlugo nawet nie pamietam ile to czasu mialem i ja powiem krotko jak u mnie ten zabieg przebiegał.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej,chcia┼éabym powi─Ökszy─ç sobie usta metod─ů Surgilips.Mo┼╝e kto┼Ť napisa─ç cokolwiek o tej metodzie i czy jest jakie┼Ť pewne miejsce we Wroc┼éawiu,w kt├│rym poprawnie mi to wykonaj─ů?Na oficjalnej stronie tego preparatu s─ů podane adresy gabinet├│w wykonuj─ůcych to,ale czy robi─ů to dobrze to inna sprawa...Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] A mnie wydawa┼éo si─Ö ┼╝e w tym programie oceniaj─ů umiej─Ötnos─ç poruszania si─Ö po parkiecie a nie urode i figur─Ö...!!!
ok kiq├│t, tylko zwr├│─ç uwag─Ö, ┼╝e wszystki te kobiety s─ů b─ůd┼║ by┼éy ┼╝onami tunezyjczyk├│w....a Turcja bli┼╝ej Europy jednak.... BO JEST TO M├ôJ ┼ÜWIADOMY WYB├ôR ,NAWET JESLI UWAZACIE ZE G┼üUPI I NIEROZSADNY To doktor u┼╝ywa takich s┼é├│w do swoich pacjentek? Czy kto┼Ť jest mo┼╝e po usuni─Öciu tarczycy , albo guza tarczycy? A co do bada┼ä to mi te┼╝ kaza┼éa przy┼Ť─ç jak sko┼äcze bra─ç i tak wysz┼éo ┼╝e w tym czasie bede na wakacjach ale to zaraz sie zapisze i po powrocie p├│jd─Ö [link widoczny dla zalogowanych]
sa┼éata, cykoria, kapusta bia┼éa, kapusta czerwona, kapusta w┼éoska, kapusta peki┼äska, kapusta kwaszona, og├│rki, og├│rki ma┼éosolne, papryka zielona, pomidory, seler naciowy, koper naciowy, rabarbar, broku┼éy, bak┼éa┼╝any, kalafior, seler korzeniowy, fasolka szparagowa, pieczarki, rzodkiewki, szparagi, szpinak, cukinia, dynia, kabaczek, endywia, jarmu┼╝, karczochy, botwina, kalarepa, rzepa, szczaw, szczypiorek, p─Ödy bambusa i kie┼éki. ulala pozdrawiam i czekam na szybk─ů odp.! jak to si─Ö odbywa..hmm..mog─Ö ci powiedzie─ç tyle co widzia┼éam bo facet nie pozwoli┼é mi za bardzo patrze─ç (mimo moich protest├│w xD) poniewa┼╝ ka┼╝dy inaczej reaguj─Ö..mia┼é przypadki omdle┼ä wi─Öc zachowywa┼é ostro┼╝no┼Ť─ç na wszelki wypadek a wi─Öc..z┼éapa┼é szczypcami g├│rn─ů cz─Ö┼Ť─ç p─Öpka..i w ┼Ťrodek wbi┼é ig┼é─Ö kt├│ra mia┼éa chyba taki ma┼éy otworek do kt├│rego wsadzi┼é kolczyk xD ale tego to ju┼╝ pewna nie jestem xD ale wydaj─Ö mi si─Ö ┼╝e to prawda co napisa┼éam bo widzia┼éam dwukrotnie przek┼éuwanie j─Özyka z bliska i to w┼éa┼Ťnie tak wygl─ůda┼éo tyle ┼╝e miejscem przek┼éucia by┼é j─Özyk oczywi┼Ťcie zr├│b sobie ten kolczyk a na pewno b─Ödziesz zadowolona xD no to ja dzis zaczynam 3-ci dzien. Co nie znaczy ze zadna inna mi sie nie podoba. ogolnie mimo ze nie mieszkamy i nie jestesmy ze soba juz szmat czasu to widujemy sie prawie codziennie, bo maz czesto przyjezdza do dzieci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
dr in┐.



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 9:29, 06 Kwi 2014    Temat postu: wiadomka, ┼╝e zaj**ista

ja bym na twoim miejscu wybrała L-karnityne takie moje zdanie
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie aktualnie w Polsce mo┼╝na wyd┼éu┼╝y─ç nogi? Pr├│bowa┼éa doprowadzi─ç sw├│j organizm do po┼╝─ůdku , ale jako┼Ť nie mo┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdyby nie to ze w Polsce rzadko bywam to chodzilam bym tam co miesiac A chodzilam do zakladow gdzie scinanie kosztuje 60-85 zl a tutaj za 30 zl moje wlosy wreszcie nabraly ksztaltu. [link widoczny dla zalogowanych] I w og├│le to nie Ty jeste┼Ť niewymiarowa, tylko producenci szyj─ů na nie wiadomo kogo.
Zacz─Ö┼éo si─Ö jakie┼Ť 3 tygodnie temu (2 dni d┼║wigania-przeprowadzka, tydzie┼ä duzego wysi┼éku fizycznego). Pozdrawiam Was serdecznie. ja powiem Ci ze jak sie nie moge wyproznic ( mam niedoczynnosc tarczycy) to nie moge wciegnac brzucha, mam wielki, nadety. Zabiegu nie czu┼éem wcale palec by┼é jak dr─Ötwy, zabieg trwa┼é ok. masz racyj─Ö [link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝e to kurcz pisarski? dodam ze nie smarowalam pepka zadnymi masciami ani antybiotykami.wystarczyla mi woda utleniona,rumianek,i sol z apteki.zadnego zakazenia nic wszystko ladnie sie wygoilo.Dodam iz kolczyka mialam ze srebra(zwykly srebrny banan z rozowym oczkiem),goio sie -do calkowiteg wygojenia,bez zadnych wyciekow itd -kilka miesiecy.Teraz pepek jest ladny,zdrowy no i ok 100 zl w kieszeni nie?Nie piszcie drogie panie tylko ze byl to szczyt glupoty,czy nie odpowiedzialnos.Robiac sama dziurke liczylam sie z konsekwencjami,jednak wiedzialam ze stac mnie na to zebym go sobie sama zrobilam,nie balam sie i wiedzialam ze sie uda.Gdybym wmawiala sobie ze bedzie zzle,bolalo,krzywo to napewno by mi nie wyszlo.Jesli sie na cos decydujemy musimy byc pewni ze tego chcemy,jesli sie boimy to znaczy ze nie jestesmy jeszcze na to gotowi Stosowa─ç dop├│ty dop├│ki paznokie─ç si─Ö nie zagoi ca┼ékowicie. Blog na razie jest skromny ale stopniowo bedzie wzbogacany. A w Veronie podoba mi si─Ö, wiadomo, miasto pi─Ökne ale co z tego jak brakuje przedewszystkim znajomych, klimatu, imprez...itd. No tak, ale po co z Berlina, easyjet do Bristolu lata z Krakowa . ja akurat trafi┼éam do osoby kt├│ra ma w┼éasny salon w warszawie i prowadzu go od kilku lat, wi─Öc to nie s─ů jacy┼Ť praktykanci, kt├│rzy nie maj─ů poj─Öcia co robi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale według mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

była tu na forum dziewczyna jest po operacji tarczycy może 3 tydzień idzie i wróciła do pracy po około 2 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziwaki z was sa. dletgo lewatywa moze odchudzac,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz wygladam jakby mi ktos przywalil, i ciezko sie smiac, ale jak dla mnie efekty po sa super, grudki sie czasem robia czasem nie , trzeba rownomiernie ostrzyknac, dlatrgo najlepiej wrocic na drugi raz. [link widoczny dla zalogowanych] YORK X720
Kiedy przeszlo mi rechotanie pepka (przesunietego o 3 cm przez asa polskiej chirurgii plastycznej, JETHONA) moge kontynuowac moja mysl. po niecalym pol roku wszystko sie naprawilo i bylo Ok.. taka fajna klata jak u ch┼éopaka z si┼éowni zaluje ze nie moge zrobic fotoodmladzania, mysle ze to fajny zabieg Ale niestety S A L O N Z O S T A ┼ü Z A M K N I ─ś T Y !!! [link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie czy przy operacji jest narkoza czy g┼éupi Ja┼Ť (ja to znam pod nazw─ů blokada- znieczulenie i w czasie operacji jest si─Ö swiadomym, ale nic si─Ö nie czuje..), czy moze mozna wybrac? Nie mog─Ö uwierzy─ç ┼╝e b─Öd─Ö mia┼éa c├│reczk─Ö! wspania┼éy cz┼éowiek, fotograf, urodzi┼éam nam c├│rk─Ö, kocha┼é j─ů, by┼éa jego oczkiem w g┼éowie, by┼é czu┼éy i dba┼é o nas.........niestety 2 lata temu mia┼é wypadek zgin─ů┼é. Zacz─Ö┼éam te┼╝ bra─ç ┼Ťrodki na przeczyszczenie. soul central - strings of life do jennyjenny Regine pocieszaj─ůce s─ů twoje wcze┼Ťniejsze rezultaty na zupce!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sugerujemy si─Ö jedynie WYPOWIEDZIAMI FORUMOWICZ├ôW ale nie chce nam si─Ö t┼éumaczy─ç tekst├│w angloj─Özycznych o SIBUTRAMINIE kt├│re s─ů publikowane i jako┼Ť NIE PISZ─ä TAM ┼╗EBY MIA┼üO TO ZABIJA─ć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podzielcie si─Ö do┼Ťwiadczeniami!
[link widoczny dla zalogowanych]
choc niektore s─ů fajne...szczegolnie zaj**iste s─ů te zegarki...... Nie wszyscy rumuni czy chinczycy sa brudni i kradna!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do przepisow to ja leniwa jestem ale poszukam i wkleje [link widoczny dla zalogowanych] Ale wkurza mnie jak wlosy mi sie pusza a na czarnych bardzo to widac.
Kobiety musz─ů si─Ö obudzi─ç. Poszukuj─Ö opiekunki do dziecka od stycznie 2009, synek b─Ödzie mia┼é w├│wczas 5 miesi─Öcy. Panie poszkodowane przez dr Brom─Ö prosz─Ö o wiadomo┼Ť─ç na maila: Namiary na doktora towww.broma.pl Czesto sie zdarza ze po godzinach pracy pytaja o pomoc, bbsitting itd nie placac za nadgodziny. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ tak bardzo chcia┼éam, a znowu nie wysz┼éo. nie poddawaj sie... Moje drogie ca┼éy czas apeluj─Ö nie stosujcie chemii typu meizitang to b┼é─Ödne ko┼éo. tez bym zacze┼éa ─çwiczy─ç ch─Ötnie...ale czy te ─çwiczenia si─Ö dla mnie nadaj─ů? asz-i-em mama m├│wi ┼╝e to mo┼╝e by─ç ugryzienie paj─ůka . Bia┼éka ÔÇô nasilaj─ů rozpad i utrudniaj─ů gromadzenie t┼éuszcz├│w ÔÇô skuteczna dieta powinna obfitowa─ç w produkty wysokobia┼ékowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Koszt jednej klamry w granicach 120-150 zl ale ulga natychmiastowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
u gin podczas gdy ona byla badana zaczelam rozmawiac babeczka ktora jest w 32 tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no wlasnie ja widzialm ten program z policjantka, wcale nie byla brzydka i malo ja zmienili po co mozna zmienic?? [link widoczny dla zalogowanych] Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
ludzie chorzy na nowotwory, bo twoj tradzik jest wazniejszy. Moze spotkamy sie na porodowce ,tez bedziemy mieli synka. Niemieckie badania potwierdziły, że stosowanie tej dawki u zestresowanych kobiet znacznie zmniejszyło wydzielanie kortyzolu mimo trwania sytuacji stresowych. hej dziewczyny mam pytanie...wczoraj zaczełam moja głodowke...dzisiaj miałam zamiar rozpoczasc robic sobie lewatywy ale rano dostałam biegunki a teraz własciwie co chwile latam do wc i własciwie leci mi sama taka zanieczyszczona woda i to bez robienia lewatywy....czy w zwiazku z tym mam robic sobie jeszcze lewatywe ??? Pozdrawiam Dorota [link widoczny dla zalogowanych]
Długi okres czasu strasznie bolały mnie plecy (w okolicy łopatek). Wiem ze u mojego znajomego było cos wysyłane do proboszcza jego parafii. Witam wszystkich! tak tak miedzy turkiem arabem i kurdem sa wielkie roznice. ale warto naprawde wlosy po tej regeneracji sa naprawde zaj**iste Ja już wziełam 8 tab meridii. Pozdrawiam wszytskich
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 311 IDM welcome Strona G│ˇwna -> Propozycje, opinie, sugestie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin